Kelten: Difference between revisions

{{Algemeen
|Heading=Het tijdschrift ''Kelten''
|Heading=Het tijdschrift <em>Kelten</em>
|Introduction=''Kelten: Mededelingen van de Stichting A. G. van Hamel voor Keltische Studies'' is het tijdschrift van de [[Stichting A. G. van Hamel voor Keltische Studies|Stichting]]. Wie [[Begunstiger worden|begunstiger van de stichting]] is ontvangt ''Kelten'' viermaal per jaar en het blad is tevens via de losse verkoop verkrijgbaar. ''Kelten'' verschijnt in februari, mei, augustus en november.
|Introduction=<em>Kelten</em> is het tijdschrift van de [[Stichting A. G. van Hamel voor Keltische Studies|Stichting]]. Lezers van dit blad kunnen genieten van verdiepende artikelen, recensies en verslagen. Met diverse nieuwsitems, een agenda en mededelingen worden lezers tevens op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen hun interesses op het gebied van de keltologie. <em>Kelten</em>  kent tegenwoordig twee verschijningsvormen: <em>Kelten</em> online ([https://kelten.vanhamel.nl kelten.vanhamel.nl]), dat voor iedereen vrij toegankelijk is, en het jaarboek, waarin bijdragen van het jaar worden gebundeld en gedrukt. Het jaarboek verschijnt automatisch op de deurmat bij iedereen die [[Begunstiger worden|begunstiger van de stichting]] is, maar is tevens via de losse verkoop verkrijgbaar.

Lezers van dit kwartaalblad kunnen genieten van verdiepende artikelen, recensies en verslagen. Middels diverse nieuwsitems, een agenda en mededelingen worden lezers tevens op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen hun interesses op het gebied van de keltologie.

|Content=<br>
{{#widget:Link |type=button |class=btn btn-primary

Revision as of 23:52, 27 March 2019

Kelten is het tijdschrift van de Stichting. Lezers van dit blad kunnen genieten van verdiepende artikelen, recensies en verslagen. Met diverse nieuwsitems, een agenda en mededelingen worden lezers tevens op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen hun interesses op het gebied van de keltologie. Kelten kent tegenwoordig twee verschijningsvormen: Kelten online (kelten.vanhamel.nl), dat voor iedereen vrij toegankelijk is, en het jaarboek, waarin bijdragen van het jaar worden gebundeld en gedrukt. Het jaarboek verschijnt automatisch op de deurmat bij iedereen die begunstiger van de stichting is, maar is tevens via de losse verkoop verkrijgbaar.