Nieuws:Keltisch Colloquium 2020

• 2020
  • colloquium
  • Keltisch Colloquium

Keltisch Colloquium 2020 (afgelast)

Datum bericht: 24 februari 2020
Utrecht Eilandsteede, Vreugdenhilllaan 31
  • georganiseerd door: Stichting A. G. van Hamel voor Keltische Studies
Het Colloquium is wegens huidige omstandigheden afgelast. We hopen het Colloquium alsnog in het najaar te organiseren.

De Stichting A.G. van Hamel organiseert ook dit jaar haar jaarlijkse 'Keltisch Colloquium', een dag vol lezingen over keltologische onderwerpen. Dit jaar nemen vijf sprekers u mee vanuit de Nederlandse prehistorie en door de Gallische Oudheid om te besluiten met de moderne Kelten van de Britse Eilanden.

Roy van Beek
‘Tienduizend jaar mens en moeras. De archeologie van Nederlandse hoogveenlandschappen’
Greta Anthoons
‘De Parisi en de Parisii: meer dan toeval?’
Ruud van den Beuken
‘“Like looking in a mirror and seeing everything a touch crooked”: Midhir en Etáin in post-revival Iers drama’
Anita van Adelsbergen
‘Een introductie tot Cornwall, de Cornish en hun talen’
Catrìona Black
‘Tha thu air Aigeann m’ Inntinn: the Iolaire Disaster’

Aanmelden

De Stichting A. G. van Hamel voor Keltische Studies organiseert een nieuwe editie. Wilt u ook het evenement beleven? Geef u dan op door vóór 28 maart:

• een e-mail met adresgegevens te sturen naar kc@vanhamel.nl, én
  • het bedrag van € 20 (donateurs) of € 25 (niet-donateurs) over te maken op rekening NL89 INGB 0003 1537 31 t.n.v. Stichting A. G. van Hamel voor Keltische Studies te Utrecht, o.v.v. ‘Colloquium 2020’.

Koffie, thee en lunch zijn bij de prijs inbegrepen. Het toegangsbewijs ontvangt u bij aanvang van het Keltisch Colloquium na melding bij de balie. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meldt u zich op tijd aan!