Difference between revisions of "Kelten"

From A. G. van Hamel Foundation

(One intermediate revision by the same user not shown)
Line 1: Line 1:

{{Algemeen

|Show title=false

|Title=Het tijdschrift <em>Kelten</em>

|Introduction=<em>Kelten</em> is het tijdschrift van de [[Stichting A. G. van Hamel voor Keltische Studies|Stichting]]. Lezers van het blad kunnen o.a. genieten van verdiepende artikelen, recensies en verslagen. Met nieuwsberichten en een evenementenagenda worden lezers tevens op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen op het gebied van de keltologie. <em>Kelten</em> kent tegenwoordig twee verschijningsvormen: <em>Kelten</em> online ([https://kelten.vanhamel.nl kelten.vanhamel.nl]), dat voor iedereen vrij toegankelijk is, en het jaarboek, waarin bijdragen van het jaar worden gebundeld en gedrukt. Het jaarboek verschijnt automatisch op de deurmat bij iedereen die [[Begunstiger worden|begunstiger van de stichting]] is, en is tevens via de losse verkoop verkrijgbaar.

Line 7: Line 8:

|text=Direct naar <em>Kelten</em> online {{Fa|chevron-right}}

}}

{{Hr}}
<h3 class="subheading text-success">Onlangs online</h3><!--
  -->{{#get_web_data:
|format=CSV with header
 +
|data=Page=Page, Has main title=Has main title,Has authors formatted=Has authors formatted, Has publication date formatted=Has publication date formatted, Has content type=Has content type
}}<!--
--><div class="card-content__list-container">{{#display_external_table:
template=Show Kelten publication
}}</div>

}}

Latest revision as of 09:17, 7 June 2020

Kelten is het tijdschrift van de Stichting. Lezers van het blad kunnen o.a. genieten van verdiepende artikelen, recensies en verslagen. Met nieuwsberichten en een evenementenagenda worden lezers tevens op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen op het gebied van de keltologie. Kelten kent tegenwoordig twee verschijningsvormen: Kelten online (kelten.vanhamel.nl), dat voor iedereen vrij toegankelijk is, en het jaarboek, waarin bijdragen van het jaar worden gebundeld en gedrukt. Het jaarboek verschijnt automatisch op de deurmat bij iedereen die begunstiger van de stichting is, en is tevens via de losse verkoop verkrijgbaar.

Onlangs online

Nieuws en mededelingen Kelten 84
Lars Nooij
2 oktober 2020